Now I'm back! Niin, aloitin muuten torstaina kevätrippikoulun. Siellä oli ihan kivaa, ne sano että pitää hommata vihko ja kynä; me kirjotetaan muistiinpanoja siellä. Eilen kävinkin ostamassa Tiimarista ihanan (!!) mustan vihon, jossa on harmaita pilkkuja, ja sitten ostin vihreän kuulakärkikynän. Mä oikein odotan niitä hetkiä, että pääsen kirjottamaan!! :D Samalla piti sitten ostaa punainen lyijytäytekynä, kun vanha oli jo hajoamispisteessä.. :)
 Meillä on koulussa enkun koe keskiviikkona.. Osaanhan mä enkkua tosi hyvin, mutta kun sattuneesta syystä olin kaks viikkoa pois koulusta, niin en ole ihan kaikista asioista jäljillä.. :/ Kai mun täytyy sitten vaan opiskella kaksinkertasesti kuin yleensä.. Noh, tällaistä tänään, huomenna taas nähdään (jos ehdin tulla kirjottelemaan)..